[dipl_breadcrumb _builder_version=”4.8.1″ _module_preset=”default”][/dipl_breadcrumb]
[dipl_double_color_heading heading_main_part=”Zabezpiecz zyski z nieruchomości” pre_part_text_background=”on” pre_background_color=”#6B7034″ main_part_text_background=”on” main_background_color=”RGBA(0,0,0,0)” _builder_version=”4.8.1″ _module_preset=”default” global_heading_settings_level=”h1″ global_heading_settings_text_align=”center” main_header_text_align=”center” main_header_text_color=”#F2F1E9″ main_header_font_size=”40px” module_alignment=”center” main_header_text_shadow_style=”preset1″][/dipl_double_color_heading]

Nasi klienci uważają, że nieruchomości to zawsze dobra inwestycja. Ale to też branża wysokiego ryzyka. Dlatego każde działanie na tym rynku powinno mieć wsparcie prawne.

Zbliżający się kryzys ekonomiczny tylko zwiększy to ryzyko. Co nas czeka? Bardzo prawdopodobna jest korekta cen mieszkań. Przybędzie też niepłacących najemców. Będzie więcej problemów z realizacją zleceń b2b (bankrutujące firmy, niesolidni wykonawcy) oraz zatorów płatniczych.

Na szczęście kłopotów łatwo uniknąć. Wystarczy jak najwcześniej skorzystać ze wyspecjalizowanej obsługi prawnej i zabezpieczyć swoje interesy odpowiednimi dokumentami.

Dlatego zapraszamy do specjalistycznej kancelarii prawnej prowadzonej przez adwokat Martę Jaskułowską.

Kancelaria działa na rynku nieruchomości od kilkunastu lat i obsługuje:
zarządców i właścicieli nieruchomości;

  • deweloperów;
  • inwestorów indywidualnych;
  • agencje nieruchomości;
  • specjalistów branżowych (np. architektów, geodetów, projektantów, designerów, fotografów, ekspertów home staging).

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

[dipl_double_color_heading heading_main_part=”Co oferujemy?” _builder_version=”4.8.1″ _module_preset=”default” global_heading_settings_level=”h1″ global_heading_settings_text_align=”center” main_header_text_align=”center” main_header_text_color=”#000000″ main_header_font_size=”40px” module_alignment=”center” custom_margin=”||64px|||”][/dipl_double_color_heading]

Obsługa prawna deweloperów

Kompleksowe, stałe lub czasowe wsparcie prawne – sporządzanie i konsultowanie umów, doradztwo prawne w rozwiązywaniu sporów z podwykonawcami lub kupującymi, pomoc w prowadzeniu negocjacji przy nabywaniu gruntów inwestycyjnych, audyt gruntów planowanych do zakupu.

Pakiety dokumentów dla inwestorów, agencji nieruchomości i specjalistów

Pełna dokumentacja potrzebna do bezpiecznego działania na rynku nieruchomości, dostosowana do Twojej roli. Przykładowe dokumenty: umowa przedwstępna sprzedaży nieruchomości, umowa deweloperska, umowa o roboty budowlane, umowa z architektem/planistą, wzory aktów notarialnych, wezwania do zapłaty z tytułu zrealizowanej umowy, pozew o zapłatę za wykonaną umowę, umowa zarządzania nieruchomością (obsługa najmu).

Audyt nieruchomości

Sprawdzenie stanu prawnego: struktury właścicielskiej, ewentualnych obciążeń i postępowań egzekucyjnych.

Nabycie własności lub udziałów

Doradztwo w zakresie optymalnych metod nabycia własności lub jej części.

Najem

Spersonalizowane umowy najmu chroniące Twoje interesy lub audyt gotowej umowy pod kątem Twojego bezpieczeństwa oraz niejasnych i niedopuszczalnych postanowień umownych.

Czynsze i eksmisje

Egzekucja należności oraz pomoc w uzyskaniu wyroku uprawniającego do przymusowego opuszczenia zajmowanego bezprawnie lokalu.

Łączenie i podział nieruchomości

Doradztwo w zakresie zarządzania prawnego działkami w kontekście planowanego procesu inwestycyjnego, analiza korzyści wyodrębniania działek vs łączenia ich.

Znoszenie współwłasności

Rozwiązywania sporów pomiędzy właścicielami lub znoszenie współwłasności na drodze sądowej.

Służebności

Pomoc prawna w umożliwieniu pełnego korzystania ze swojej nieruchomości (np. doprowadzenia mediów, zapewnienia wjazdu).

Zasiedzenia

Rozwiązywanie problemów z nieuregulowanym stanem prawnym nieruchomości lub w sytuacji nieznanych właścicieli.

Co nas wyróżnia?

  • Kilkunastoletnie doświadczenie, również na sali sądowej;
  • Pięcioosobowy zespół specjalistów – zajmiemy się Twoją sprawą od ręki, a do obsługi Twojej firmy oddelegujemy eksperta;
  • Znajomość branży nieruchomości – od razu działamy i skutecznie rozwiązujemy problem;
  • Biznesowe podejście – naszym celem jest bezpieczne pomnażanie Twoich zysków;
  • Elastyczna oferta – możesz skorzystać z jednorazowej konsultacji, zlecić nam stałą obsługę prawną inwestycji lub zamówić pakiet umów;
  • Siedziba na uboczu – dzięki temu łatwiej o zachowanie dyskrecji, ale i o miejsce parkingowe.

Co mówią nasi Klienci?

[dipl_testimonial_grid _builder_version=”4.8.1″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ include_categories=”963″ testimonial_card_bg_color=”RGBA(0,0,0,0)” testimonial_card_bg_enable_color=”on”][/dipl_testimonial_grid]

Jak możemy pomóc?

[dipl_fancy_text fancy_text=”Co nas wyróżnia?” _builder_version=”4.8.1″ _module_preset=”default”][/dipl_fancy_text]
adwokat Jaskułowska logo
Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI NA STRONIE INTERNETOWEJ ADWOKAT.JASKULOWSKA.PL

 

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej funkcjonującej pod adresem: www.adwokat.jaskulowska.pl (zwanej dalej stroną internetową).

 

  1. Właścicielem strony internetowej jest Marta Jaskułowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Adwokat Marta Jaskułowska Kancelaria Adwokacka”, ul. Bazylijska 39L, 95-100 Zgierz, NIP: 7321970556, adres e-mail: [email protected] (zwana dalej: ,,Kancelarią’’).

 

ZASADY OGÓLNE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Strona internetowa umożliwia osobom ją odwiedzającym (zwanymi dalej Użytkownikami):
  2. skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem formularza kontaktowego;
  3. Umówienie porady prawnej za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego.

 

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników za pośrednictwem wyżej wymienionych formularzy jest Kancelaria.

 

  1. Kancelaria stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

 

  1. Użytkownikowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługują następujące prawa:

 

  1. prawo dostępu do danych;
  2. prawo do sprostowania danych;
  3. prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  5. prawo do przeniesienia danych;

 

  1. Użytkownik ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli sądzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza obowiązujące przepisy dot. ochrony danych osobowych.

 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH PRZY KORZYSTANIU
Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO

 

  1. Nawiązanie kontaktu z Kancelarią za pośrednictwem formularza kontaktowego wymaga podania przez Użytkownika danych osobowych w postaci imienia oraz adresu e-mail.
  2. Kancelaria przetwarza dane osobowe zawarte w formularzu kontaktowym, w przypadku gdy Użytkownik zdecyduje się na ich podanie. Podanie danych wymaganych w formularzu jest dobrowolne, lecz jednocześnie konieczne w celu skutecznego przesłania formularza do Kancelarii oraz umożliwienia udzielenia odpowiedzi (wiadomości zwrotnej). Są to czynności niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (Użytkownika) przed zawarciem umowy oraz stanowiące prawnie uzasadniony interes Kancelarii (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).

 

  1. Wypełnienie formularza kontaktowego ma na celu przekazanie Kancelarii informacji dotyczących sprawy w celu przedstawienia problemu prawnego i umówienia porady prawnej lub w innym celu wskazanym w treści formularza przez Użytkownika.

 

  1. Wypełnienie i przesłanie formularza kontaktowego jest dobrowolne oraz niezobowiązujące, w szczególności sam fakt wypełnienia i przesłania formularza kontaktowego nie rodzi po stronie Użytkownika ani Kancelarii żadnych zobowiązań (w tym finansowych lub innego rodzaju). Warunki uzyskania porady prawnej dotyczącej sprawy ustalane są bezpośrednio między Użytkownikiem a Kancelarią.

 

  1. Dane osobowe podane przez Użytkowników będą przetwarzane przez Kancelarię do czasu ustania celu ich przetwarzania. Niektóre z informacji podanych za pośrednictwem formularza kontaktowego mogą zostać zarchiwizowane, m.in. z uwagi na możliwość dochodzenia, obrony lub ustalania roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Kancelarii zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

  1. Dane osobowe zawarte w korespondencji pochodzącej z formularza kontaktowego oraz dalszej korespondencji między Użytkownikiem a Kancelarią, przechowywane są na serwerach zapewnianych przez dostawców usługi poczty elektronicznej oraz usług generowania formularza kontaktowego, z których korzysta Kancelaria. Ze wskazanymi usługodawcami zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a ponadto gwarantują oni właściwy poziom ochrony i bezpieczeństwa danych.

 

  1. Dane osobowe zawarte w powyższej korespondencji mogą być przetwarzane przez osoby zatrudnione w Kancelarii, które biorą udział w obsłudze korespondencji oraz osoby realizujące czynności merytoryczne związane z daną sprawą.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
PRZY UMAWIANIU ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ
PORADY PRAWNEJ

 

  1. Umówienie porady prawnej za pośrednictwem strony internetowej Kancelarii wymaga podania przez użytkownika danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail.

 

  1. W przypadku dokonywania płatności za umówioną poradę prawną za pośrednictwem operatora usług płatniczych, niezbędne może okazać się podanie dodatkowych danych niezbędnych dla realizacji płatności. W przypadku skutecznego dokonania płatności za pośrednictwem operatora usług płatniczych, Kancelaria oraz Użytkownik mogą zostać powiadomieni o zrealizowanej transakcji, w tym o numerze rachunku bankowego, z którego dokonano płatności oraz o imieniu i nazwisku wpłacającego. Zasady przetwarzania danych osobowych przez operatora usług płatniczych, w tym rodzaj informacji przekazywanych Kancelarii jako akceptantowi płatności dostępne są na stronie operatora i nie są uregulowane niniejszym dokumentem.

 

  1. Kancelaria przetwarza dane osobowe podane podczas umawiania porady prawnej, w przypadku gdy Użytkownik zdecyduje się na ich podanie. Podanie danych wymaganych w formularzu jest dobrowolne, lecz jednocześnie niezbędne w celu skutecznego dokonania rezerwacji (umówienia wizyty), przesłania linku do komunikatora, za pośrednictwem którego będzie odbywało się spotkanie jak również przesłania wiadomości zwrotnej ze szczegółami dotyczącymi płatności za poradę. Są to czynności niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (Użytkownika) przed zawarciem umowy oraz stanowiące prawnie uzasadniony interes Kancelarii (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).

 

  1. Wypełnienie formularza kontaktowego ma na celu umówienie porady prawnej ze wskazaniem dnia, godziny i formy jej realizacji, oraz ewentualne przekazanie Kancelarii informacji dotyczących sprawy lub przedstawienia problemu prawnego lub w innym celu wskazanym w treści formularza przez Użytkownika.

 

  1. Warunki realizacji usługi w postaci porady prawnej jak również szczegółowe warunki dotyczące sposobu umawiania porady prawnej dostępne są na stronie internetowej Kancelarii.

 

  1. Dane osobowe podane przez Użytkowników będą przetwarzane przez Kancelarię do czasu ustania celu ich przetwarzania. Niektóre z informacji podanych za pośrednictwem formularza służącego umawianiu porady prawnej mogą zostać zarchiwizowane, m.in. z uwagi na możliwość dochodzenia, obrony lub ustalania roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Kancelarii zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

  1. Dane osobowe pochodzące z formularza służącego umawianiu porady prawnej oraz dalsza korespondencja między Użytkownikiem a Kancelarią związana z zamówioną usługą, są przechowywane na serwerach zapewnianych przez dostawców usługi poczty elektronicznej oraz usług generowania formularza rezerwacyjnego, z których korzysta Kancelaria. Ze wskazanymi usługodawcami zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a ponadto gwarantują oni właściwy poziom ochrony i bezpieczeństwa danych.

 

  1. Dane osobowe zawarte w powyższej korespondencji mogą być przetwarzane przez osoby zatrudnione w Kancelarii, które biorą udział w obsłudze korespondencji oraz osoby realizujące czynności merytoryczne związane z daną sprawą.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Kancelaria zastrzega sobie prawo do stałej weryfikacji Polityki Prywatności oraz jej zmiany w każdym czasie. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania ich na stronie internetowej Kancelarii lub w określonym w Polityce Prywatności terminie.

 

  1. Aktualna wersja Polityki Prywatności obowiązuje od 14 grudnia 2020 r.