Z uwagi na postępujący proces „odmrażania” życia społecznego oraz gospodarczego, pragniemy Państwa poinformować, że nasz zespół wraca do stałej pracy w siedzibie kancelarii.
Z tego też względu, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, od 1 czerwca 2020 roku wprowadzamy w ograniczonym zakresie możliwość umawiania spotkań z Panią mecenas bezpośrednio w siedzibie kancelarii.
Jednakże w trosce o Państwa i nasze zdrowie, preferowanym sposobem komunikacji pozostają do odwołania spotkania online- dla Państwa wygody także w siedzibie kancelarii, w wydzielonym pomieszczeniu.

Zastrzegamy, że porady będą udzielane bezpośrednio jedynie w szczególnych wypadkach.

Poniżej przedstawiamy Państwu zbiór zasad, których przestrzeganie jest warunkiem umówienia spotkania w siedzibie kancelarii.

Zasady odbywania spotkań w kancelarii:

– Porady w siedzibie kancelarii przeznaczone są dla osób zdrowych, niemających objawów chorobowych (kaszel, gorączka), nieodbywających kwarantanny oraz nieposiadających w ciągu ostatniego miesiąca kontaktu z osobami mającymi objawy chorobowe bądź objętymi kwarantanną.

– Przed spotkaniem prosimy o dokonanie pomiaru temperatury- w razie wątpliwości co do swojego stanu zdrowia, prosimy o kontakt- dostosujemy nowy termin spotkania bądź przeprowadzimy poradę w trybie online.

– Warunkiem koniecznym do przyjęcia przez Panią mecenas jest posiadanie maski bądź przyłbicy- rękawiczki nie są wymagane, gdyż przed spotkaniem ręce klientów są każdorazowo dezynfekowane przez pracowników kancelarii.

– Prosimy o zabranie ze sobą torby jednorazowej, którą będą mogli Państwo wyrzucić po spotkaniu- torba jest przeznaczona na Państwa rzeczy osobiste typu torebka, okrycie wierzchnie, aby zminimalizować potencjalne ryzyko osadzenia się wirusa na Państwa rzeczach.

– Przed każdym spotkaniem gabinet Pani mecenas jest dokładnie wietrzony oraz dezynfekowany.

– Prosimy o przychodzenie zgodnie z umówioną godziną- przyjście przed czasem (powyżej 10 minut) może spowodować odmowę wpuszczenia do siedziby kancelarii przez pracownika.

– Przyjście na spotkanie równoważne jest ze złożeniem oświadczenia woli o braku przeciwwskazań medycznych oraz prawnych co do możliwości odbycia spotkania. W razie wątpliwości co do Państwa stanu zdrowia, zastrzegamy sobie możliwość powiadomienia odpowiednich służb.

adwokat Jaskułowska logo
Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI NA STRONIE INTERNETOWEJ ADWOKAT.JASKULOWSKA.PL

 

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej funkcjonującej pod adresem: www.adwokat.jaskulowska.pl (zwanej dalej stroną internetową).

 

  1. Właścicielem strony internetowej jest Marta Jaskułowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Adwokat Marta Jaskułowska Kancelaria Adwokacka”, ul. Bazylijska 39L, 95-100 Zgierz, NIP: 7321970556, adres e-mail: [email protected] (zwana dalej: ,,Kancelarią’’).

 

ZASADY OGÓLNE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Strona internetowa umożliwia osobom ją odwiedzającym (zwanymi dalej Użytkownikami):
  2. skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem formularza kontaktowego;
  3. Umówienie porady prawnej za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego.

 

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników za pośrednictwem wyżej wymienionych formularzy jest Kancelaria.

 

  1. Kancelaria stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

 

  1. Użytkownikowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługują następujące prawa:

 

  1. prawo dostępu do danych;
  2. prawo do sprostowania danych;
  3. prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  5. prawo do przeniesienia danych;

 

  1. Użytkownik ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli sądzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza obowiązujące przepisy dot. ochrony danych osobowych.

 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH PRZY KORZYSTANIU
Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO

 

  1. Nawiązanie kontaktu z Kancelarią za pośrednictwem formularza kontaktowego wymaga podania przez Użytkownika danych osobowych w postaci imienia oraz adresu e-mail.
  2. Kancelaria przetwarza dane osobowe zawarte w formularzu kontaktowym, w przypadku gdy Użytkownik zdecyduje się na ich podanie. Podanie danych wymaganych w formularzu jest dobrowolne, lecz jednocześnie konieczne w celu skutecznego przesłania formularza do Kancelarii oraz umożliwienia udzielenia odpowiedzi (wiadomości zwrotnej). Są to czynności niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (Użytkownika) przed zawarciem umowy oraz stanowiące prawnie uzasadniony interes Kancelarii (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).

 

  1. Wypełnienie formularza kontaktowego ma na celu przekazanie Kancelarii informacji dotyczących sprawy w celu przedstawienia problemu prawnego i umówienia porady prawnej lub w innym celu wskazanym w treści formularza przez Użytkownika.

 

  1. Wypełnienie i przesłanie formularza kontaktowego jest dobrowolne oraz niezobowiązujące, w szczególności sam fakt wypełnienia i przesłania formularza kontaktowego nie rodzi po stronie Użytkownika ani Kancelarii żadnych zobowiązań (w tym finansowych lub innego rodzaju). Warunki uzyskania porady prawnej dotyczącej sprawy ustalane są bezpośrednio między Użytkownikiem a Kancelarią.

 

  1. Dane osobowe podane przez Użytkowników będą przetwarzane przez Kancelarię do czasu ustania celu ich przetwarzania. Niektóre z informacji podanych za pośrednictwem formularza kontaktowego mogą zostać zarchiwizowane, m.in. z uwagi na możliwość dochodzenia, obrony lub ustalania roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Kancelarii zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

  1. Dane osobowe zawarte w korespondencji pochodzącej z formularza kontaktowego oraz dalszej korespondencji między Użytkownikiem a Kancelarią, przechowywane są na serwerach zapewnianych przez dostawców usługi poczty elektronicznej oraz usług generowania formularza kontaktowego, z których korzysta Kancelaria. Ze wskazanymi usługodawcami zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a ponadto gwarantują oni właściwy poziom ochrony i bezpieczeństwa danych.

 

  1. Dane osobowe zawarte w powyższej korespondencji mogą być przetwarzane przez osoby zatrudnione w Kancelarii, które biorą udział w obsłudze korespondencji oraz osoby realizujące czynności merytoryczne związane z daną sprawą.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
PRZY UMAWIANIU ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ
PORADY PRAWNEJ

 

  1. Umówienie porady prawnej za pośrednictwem strony internetowej Kancelarii wymaga podania przez użytkownika danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail.

 

  1. W przypadku dokonywania płatności za umówioną poradę prawną za pośrednictwem operatora usług płatniczych, niezbędne może okazać się podanie dodatkowych danych niezbędnych dla realizacji płatności. W przypadku skutecznego dokonania płatności za pośrednictwem operatora usług płatniczych, Kancelaria oraz Użytkownik mogą zostać powiadomieni o zrealizowanej transakcji, w tym o numerze rachunku bankowego, z którego dokonano płatności oraz o imieniu i nazwisku wpłacającego. Zasady przetwarzania danych osobowych przez operatora usług płatniczych, w tym rodzaj informacji przekazywanych Kancelarii jako akceptantowi płatności dostępne są na stronie operatora i nie są uregulowane niniejszym dokumentem.

 

  1. Kancelaria przetwarza dane osobowe podane podczas umawiania porady prawnej, w przypadku gdy Użytkownik zdecyduje się na ich podanie. Podanie danych wymaganych w formularzu jest dobrowolne, lecz jednocześnie niezbędne w celu skutecznego dokonania rezerwacji (umówienia wizyty), przesłania linku do komunikatora, za pośrednictwem którego będzie odbywało się spotkanie jak również przesłania wiadomości zwrotnej ze szczegółami dotyczącymi płatności za poradę. Są to czynności niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (Użytkownika) przed zawarciem umowy oraz stanowiące prawnie uzasadniony interes Kancelarii (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).

 

  1. Wypełnienie formularza kontaktowego ma na celu umówienie porady prawnej ze wskazaniem dnia, godziny i formy jej realizacji, oraz ewentualne przekazanie Kancelarii informacji dotyczących sprawy lub przedstawienia problemu prawnego lub w innym celu wskazanym w treści formularza przez Użytkownika.

 

  1. Warunki realizacji usługi w postaci porady prawnej jak również szczegółowe warunki dotyczące sposobu umawiania porady prawnej dostępne są na stronie internetowej Kancelarii.

 

  1. Dane osobowe podane przez Użytkowników będą przetwarzane przez Kancelarię do czasu ustania celu ich przetwarzania. Niektóre z informacji podanych za pośrednictwem formularza służącego umawianiu porady prawnej mogą zostać zarchiwizowane, m.in. z uwagi na możliwość dochodzenia, obrony lub ustalania roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Kancelarii zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

  1. Dane osobowe pochodzące z formularza służącego umawianiu porady prawnej oraz dalsza korespondencja między Użytkownikiem a Kancelarią związana z zamówioną usługą, są przechowywane na serwerach zapewnianych przez dostawców usługi poczty elektronicznej oraz usług generowania formularza rezerwacyjnego, z których korzysta Kancelaria. Ze wskazanymi usługodawcami zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a ponadto gwarantują oni właściwy poziom ochrony i bezpieczeństwa danych.

 

  1. Dane osobowe zawarte w powyższej korespondencji mogą być przetwarzane przez osoby zatrudnione w Kancelarii, które biorą udział w obsłudze korespondencji oraz osoby realizujące czynności merytoryczne związane z daną sprawą.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Kancelaria zastrzega sobie prawo do stałej weryfikacji Polityki Prywatności oraz jej zmiany w każdym czasie. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania ich na stronie internetowej Kancelarii lub w określonym w Polityce Prywatności terminie.

 

  1. Aktualna wersja Polityki Prywatności obowiązuje od 14 grudnia 2020 r.